Kompanija "Honda" danas je u Japanu počela da prodaje novi hibrid "fit", manje kompaktno vozilo, u okviru programa širenja linije "zelenih" automobila, u kojoj se već nalaze njeni modeli "insajt" i sportski automobil CR-Z. Cena hibrida "fit" je 1,59 miliona jena (19.160 dolara) i najjeftiniji je među "Hondinim" vozilima na benzinski i električni pogon. Kompanija je lansirala novi automobil u trenutku kada su vladine subvencije, namenjene podsticanju tražnje "zelenih" kola, okončane u septembru. Taj japanski drugi proizvođač automobila, posle "Tojote", nema plan prodaje hibridnog "fita" u SAD, ali će ga iduće godine ponuditi u Evropi, gde je taj model poznat kao "džez." "Honda" vodi rovovsku bitku sa "Tojotom" na tržištu hibrida. Prodaja "Tojotinog" hibrida "prijus", japanskog najprodavanijeg vozila ove godine, pala je u septembru, prvi put u poslednjih 17 meseci.
Kompanija "Honda" danas je u Japanu počela da prodaje novi hibrid "fit", manje kompaktno vozilo, u okviru programa širenja linije "zelenih" automobila, u kojoj se već nalaze njeni modeli "insajt" i sportski automobil CR-Z.
Cena hibrida "fit" je 1,59 miliona jena (19.160 dolara) i najjeftiniji je među "Hondinim" vozilima na benzinski i električni pogon.
Kompanija je lansirala novi automobil u trenutku kada su vladine subvencije, namenjene podsticanju tražnje "zelenih" kola, okončane u septembru.
Taj japanski drugi proizvođač automobila, posle "Tojote", nema plan prodaje hibridnog "fita" u SAD, ali će ga iduće godine ponuditi u Evropi, gde je taj model poznat kao "džez."
"Honda" vodi rovovsku bitku sa "Tojotom" na tržištu hibrida. Prodaja "Tojotinog" hibrida "prijus", japanskog najprodavanijeg vozila ove godine, pala je u septembru, prvi put u poslednjih 17 meseci.
"Honda" je danas, takođe, predstavila obnovljenu verziju klasičnog "fita", u verziji sa 1,3 i 1,5 litara zapremine motora, jednog od najpopularnijeg modela kompanije, koji je prodat u 3,5 miliona jedinica, od kada se pojavio na tržištu u 2001. godini.
Hibridna verzija "fita" od 1,3 litara, ima benzinski motor iVTEC i električni motor na baterije, što omogućava da sa jednim litrom benzina vozilo pređe 30 kilometara.
Baterija se nalazi u prostoru ispod prtljažnika, tako da ne zauzima unutrašnji prostor vozila i omogućava flesksibilnije postavljanje sedišta.